Arvopaperimarkkinalain 2 luvun 10 §:n mukainen ilmoitus: JPMorgan Chase & Co:n osuus Nokia Oyj:n osakepääomasta alitti 5 %

10.5.2012 kello 12.00

Nokia Oyj:n saaman tiedon mukaan JPMorgan Chase & Co:n ja sen määräysvallassa olevien yritysten osuus Nokia Oyj:n osakepääomasta alitti 5 % päivämääränä 8.5.2012. Omistukset sisältävät JPMorgan Chase -yhtiöiden suoraan omistamia osakkeita ja osakkeita, joita JPMorgan Chase pitää asiakkaidensa lukuun.

Edellinen ilmoitus koskien JPMorgan Chase & Co:n ja sen määräysvallassa olevien yritysten Nokia-omistuksia tehtiin 24.4.2012.

JPMorgan Chase & Co:n pääkonttori sijaitsee Yhdysvalloissa, osoitteessa 270 Park Avenue, New York, NY 10017, ja sen yhdysvaltalainen verotunnus on 13-2624428.

Nokia on maailman johtava langattoman viestinnän yritys, jonka tuotteista on tullut olennainen osa ihmisten elämää ympäri maailmaa. Joka päivä yli 1,3 miljardia ihmistä käyttää Nokian laitteita tallentaakseen ja jakaakseen kokemuksia, hakeakseen tietoa, löytääkseen määränpäähänsä tai yksinkertaisesti puhuakseen toisilleen. Nokian edistyksellinen teknologia ja muotoilu ovat tehneet sen brändistä yhden maailman tunnetuimmista. Lisätietoja on saatavilla osoitteesta: http://www.nokia.com/about-nokia

www.nokia.com

Helsinki · Evening GMT +1 / CET