Nokia Oyj:n osakkeiden merkinnät optio-oikeuksilla

31.10.2014 klo 09.10

Nokia Oyj:n vuoden 2011 optio-ohjelman optio-oikeuksilla on 23.9.-27.10.2014 välisenä aikana merkitty 10 628 kappaletta Nokian osakkeita. Merkintähinta oli 5,76 euroa osakkeelta. Osakemerkinnöistä saatu merkintähinta, yhteensä 61 217,28 euroa, kirjataan kokonaisuudessaan sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon, eikä yhtiön osakepääomaa merkintöjen seurauksena koroteta.

Nokian osakkeiden kokonaismäärä on rekisteröinnin jälkeen 3 745 014 845 kappaletta. Uudet osakkeet tuottavat kaikki osakkeenomistajan oikeudet rekisteröintipäivästä 31.10.2014 lukien. Osakkeet otetaan 31.10.2014 lukien kaupankäynnin kohteeksi NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä vanhojen osakkeiden (NOK1V) kanssa.

Nokia sijoittaa teknologioihin, jotka mahdollistavat maailman, jossa miljardit laitteet ovat yhteydessä toisiinsa verkon välityksellä. Nokialla on kolme liiketoimintaa: verkkoinfrastruktuurin ohjelmistoihin, laitteisiin ja palveluihin keskittyvä Nokia Networks, sijaintitietoon keskittyvä HERE ja teknologiakehitykseen -ja lisensointiin keskittyvä Nokia Technologies. Kaikki Nokian liiketoiminnat ovat omien toimialueidensa johtavia toimijoita. http://company.nokia.com

Helsinki · Evening GMT +1 / CET

Helsinki · Evening GMT +2 / EET