Nokia julkisti vuotta 2015 koskevan Form 20-F -vuosikertomuksensa

1.4.2016 klo 14.15

Nokia julkisti vuotta 2015 koskevan Form 20-F -vuosikertomuksensa

Nokia julkisti tänään vuoden 2015 vuosikertomuksensa Yhdysvaltojen arvopaperisäännösten mukaisessa asiakirjassa (Form 20-F) Yhdysvaltojen arvopaperimarkkinoita valvovalle viranomaiselle (the U.S. Securities and Exchange Commission). Asiakirja tulee olemaan saatavilla pdf-muodossa Nokian verkkosivuilla osoitteessa http://company.nokia.com/fi/sijoittajat/talousraportteja/tulostietoja-ja-raportteja valikosta "Form 20-F". Osakkeenomistajat voivat tilata painetun englanninkielisen version veloituksetta Nokian internetsivujen kautta.

Nokia on globaali johtaja teknologioissa, joiden avulla sekä ihmiset että esineet ovat yhteydessä toisiinsa. Nämä teknologiat ovat yhä merkityksellisempiä verkottuneessa elämässämme, ja Bell Labsin ja Nokia Technologiesin innovointikyky tuo Nokian eturintamaan niiden kehittämisessä ja lisensoinnissa.

Nokia toimittaa kaikkiin verkkoihin huippuluokan ohjelmistoja, laitteita ja palveluita, joiden avulla se on avainasemassa tukemassa viestintäpalvelujen tarjoajia, viranomaisia ja suuryrityksiä 5G-tekniikan, pilvipalveluiden sekä esineiden internetin lupaustensa lunastamisessa. www.nokia.com

Lisätietoja tiedotusvälineille
: