Nokia julkisti Nokia vuonna 2014 -vuosikertomuksen

27.3.2015 klo 11.25

Nokia julkisti Nokia vuonna 2014 -vuosikertomuksen

Nokia on tänään julkistanut Nokia vuonna 2014 -vuosikertomuksen, joka sisältää tilintarkastetun tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen ja Nokian selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä.

Vuosikertomus on saatavilla pdf-muodossa osoitteessa company.nokia.com/luvut, josta löytyvät myös Nokian aiemmat osavuosikatsaukset ja vuosikertomukset. Osakkeenomistajat voivat tilata painetun version Nokia vuonna 2014 -vuosikertomuksesta veloituksetta Nokian internetsivuilta.

Nokia sijoittaa teknologioihin, jotka mahdollistavat maailman, jossa miljardit laitteet ovat yhteydessä toisiinsa verkon välityksellä. Nokialla on kolme liiketoimintaa: verkkoinfrastruktuurin ohjelmistoihin, laitteisiin ja palveluihin keskittyvä Nokia Networks, sijaintitietoon keskittyvä HERE ja teknologiakehitykseen -ja lisensointiin keskittyvä Nokia Technologies. Kaikki Nokian liiketoiminnat ovat omien toimialueidensa johtavia toimijoita. http://company.nokia.com

Helsinki · Afternoon GMT +2 / CEST

Helsinki · Afternoon GMT +3 / EEST