Minna Aila nimitettiin Nokian yhteiskuntasuhdejohtajaksi

Espoo - Oikeustieteen kandidaatti Minna Aila on nimitetty Nokian yhteiskuntasuhteista vastaavaksi johtajaksi. Hän siirtyy Nokiaan Outotecistä, jossa hän toimi markkinointi-, viestintä- ja yritysvastuujohtajana.

Minna Ailan vastuualueisiin kuuluvat Nokian yhteiskuntasuhteet, sisäinen ja ulkoinen viestintä sekä yhteiskuntavastuu. Hän raportoi markkinointi- ja yhteiskuntasuhdejohtaja Barry Frenchille.

"Olen hyvin iloinen saadessamme Minnan johtamaan yhteiskuntasuhdetiimejämme", sanoo Barry French. "Hänellä on syvällinen ja laaja kokemus, hän on inspiroiva johtaja ja sitoutunut tekemään oikeita asioita oikealla tavalla".

Minna Aila aloittaa uudessa tehtävässään 19. lokakuuta. Hänen toimipaikkansa on Espoossa.

Nokia keskittyy teknologian inhimillisiin mahdollisuuksiin ja auttaa menestymään maailmassa, jossa ihmisten lisäksi esineet ja laitteet ovat yhteydessä toisiinsa verkon välityksellä. Kolme liiketoimintaamme ovat kaikki omien alojensa johtavia toimijoita: verkkoinfrastruktuurin ohjelmistoja ja palveluita tarjoava Nokia Networks, kartta- ja sijaintipalveluihin keskittyvä HERE sekä teknologiakehitykseen ja lisensointiin keskittyvä Nokia Technologies. www.nokia.com

Helsinki · Night GMT +2 / CEST

Helsinki · Night GMT +3 / EEST