Nokia julkisti Nokia vuonna 2015 -vuosikertomuksensa

1.4.2016 klo 14.30

Nokia julkisti Nokia vuonna 2015 -vuosikertomuksensa

Nokia on tänään julkistanut Nokia vuonna 2015 -vuosikertomuksensa, joka sisältää tilintarkastetun tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen ja Nokian selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä.

Vuosikertomus on saatavilla pdf-muodossa osoitteessa company.nokia.com/luvut, josta löytyvät myös Nokian aiemmat osavuosikatsaukset ja vuosikertomukset. Osakkeenomistajat voivat tilata painetun version Nokia vuonna 2015 -vuosikertomuksesta veloituksetta Nokian internetsivuilta. Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on saatavilla myös osoitteessa company.nokia.com/fi/tietoa-nokiasta/hallinto.

Nokia on globaali johtaja teknologioissa, joiden avulla sekä ihmiset että esineet ovat yhteydessä toisiinsa. Nämä teknologiat ovat yhä merkityksellisempiä verkottuneessa elämässämme, ja Bell Labsin ja Nokia Technologiesin innovointikyky tuo Nokian eturintamaan niiden kehittämisessä ja lisensoinnissa.

Nokia toimittaa kaikkiin verkkoihin huippuluokan ohjelmistoja, laitteita ja palveluita, joiden avulla se on avainasemassa tukemassa viestintäpalvelujen tarjoajia, viranomaisia ja suuryrityksiä 5G-tekniikan, pilvipalveluiden sekä esineiden internetin lupaustensa lunastamisessa. www.nokia.com

Helsinki · Evening GMT +2 / CEST

Helsinki · Evening GMT +3 / EEST