Suomen valmistava teollisuus loikkaa digiaikaan D.Day-tapahtumassa 14.3.

1.3.2017

Reboot Finland D.Day for Manufacturing Industry -tapahtuma pureutuu lisäarvon luomisen haasteisiin modernissa valmistavassa teollisuudessa sekä innovaatioiden kiihdyttämiseen digitaalisuuden ja ekosysteemien avulla. Tilaisuus järjestetään Nokia Executive Experience Centerissä Espoossa.

D.Day for Manufacturing Industry -tapahtuman tavoitteena on esitellä valmistavan teollisuuden pk-yrityksille kanavia globaaliin ekosysteemi-yhteistyöhön sekä uusia ja vielä kehitysvaiheessa olevia teknologioita liiketoiminnan kasvattamiseen. Päivän teemat ovat Design for need, Next generation manufacturing ja Data as business. Maksuttomat D.Day-tapahtumat on tarkoitettu innovatiivisille pienille ja keskisuurille kasvuyrityksille.

Reboot Finland D.Day on Tekesin, CGI:n, Nokian, Finpron, VTT:n ja Teknologiateollisuuden yhteinen toimintamalli satavuotiaan Suomen hyväksi. D.Day-tapahtumissa päivitetään Suomen tärkeimmät vientialat digiaikaan. Rakennamme yhdessä ekosysteemejä ja verkotamme eri toimialat keskenään innovaatioiden kiihdyttämiseksi.

Lue lisää D.Daysta ja ilmoittaudu mukaan (www.dday.fi

Taustaa Reboot Finland D.Daysta: Teknologiahuiput yhteistyöhön Suomen kilpailukyvyn kiihdyttämiseksi - Reboot Finland D.Day (https://www.tekes.fi/nyt/uutiset-2017/teknologiahuiput-yhteistyohon-suomen-kilpailukyvyn-kiihdyttamiseksi--reboot-finland-d-day/)

Nokia on globaali johtaja verkottuneen maailman teknologioiden innovoinnissa. Nokia Bell Labsin tutkimustyön ja innovoinnin vauhdittamana tarjoamme viestintäpalvelujen tarjoajille, viranomaisille, suuryrityksille ja kuluttajille toimialan kattavimman valikoiman tuotteita, palveluita sekä lisensointimahdollisuuksia.

Luomme mullistavaa tulevaisuuden teknologiaa ihmisten muuttuviin tarpeisiin rakentamalla infrastruktuurin 5G-teknologialle ja esineiden internetille sekä kehittämällä uudenlaisia virtuaalitodellisuuden ja digitaalisen terveyden sovelluksia. www.nokia.com

Helsinki · Morning GMT +2 / CEST

Helsinki · Noon GMT +3 / EEST