Nokia julkisti vuotta 2016 koskevan Form 20-F -vuosikertomuksensa sekä Nokia vuonna 2016 -vuosikertomuksensa

23.3.2017 klo 17.40

Nokia julkisti tänään vuoden 2016 vuosikertomuksensa Yhdysvaltojen arvopaperisäännösten mukaisessa asiakirjassa (Form 20-F) Yhdysvaltojen arvopaperimarkkinoita valvovalle viranomaiselle (the U.S. Securities and Exchange Commission). Lisäksi Nokia julkisti Nokia vuonna 2016 -vuosikertomuksensa, joka sisältää tilintarkastetun tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen ja Nokian selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä.

Form 20-F ja Nokia vuonna 2016 -vuosikertomukset tulevat saataville PDF-muodossa osoitteessa http://www.nokia.com/fi_fi/sijoittajat/tulostietoja-ja-raportteja, josta löytyvät myös Nokian aiemmat osavuosikatsaukset ja vuosikertomukset. Osakkeenomistajat voivat tilata painetun version vuosikertomuksista veloituksetta Nokian internetsivuilta. Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on saatavilla myös osoitteessa http://www.nokia.com/fi_fi/sijoittajat/hallinto.

Nokia on globaali johtaja verkottuneen maailman teknologioiden innovoinnissa. Nokia Bell Labsin tutkimustyön ja innovoinnin vauhdittamana tarjoamme viestintäpalvelujen tarjoajille, viranomaisille, suuryrityksille ja kuluttajille toimialan kattavimman valikoiman tuotteita, palveluita sekä lisensointimahdollisuuksia.

Luomme mullistavaa tulevaisuuden teknologiaa ihmisten muuttuviin tarpeisiin rakentamalla infrastruktuurin 5G-teknologialle ja esineiden internetille sekä kehittämällä uudenlaisia virtuaalitodellisuuden ja digitaalisen terveyden sovelluksia. www.nokia.com

Lisätietoja tiedotusvälineille

Helsinki · Morning GMT +1 / CET