Nokia Oyj:n osakkeiden merkinnät optio-oikeuksilla

28.7.2017 klo 9.05

Nokia Oyj:n osakkeiden merkinnät optio-oikeuksilla

Nokia Oyj:n vuoden 2011 optio-ohjelman optio-oikeuksilla on 27.6. - 24.7.2017 välisenä aikana merkitty 5 250 kappaletta Nokian osakkeita. Merkintähinta oli 2,35 euroa osakkeelta. Osakemerkinnöistä saatu merkintähinta, yhteensä 12 337,50 euroa kirjataan kokonaisuudessaan sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon eikä yhtiön osakepääomaa merkintöjen seurauksena koroteta.

Uudet osakkeet tuottavat kaikki osakkeenomistajan oikeudet rekisteröintipäivästä 28.7.2017 lukien. Osakkeet otetaan kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsingissä arviolta 31.7.2017 ja Euronext Pariisissa arviolta 1.8.2017 muiden Nokian osakkeiden (NOKIA) kanssa. Euronext Paris julkistaa erillisen tiedotteen, kun se on hyväksynyt uusien osakkeiden listaamisen ja ottamisen kaupankäynnin kohteeksi Euronext Pariisin säännellyllä markkinalla.

Nokian osakkeiden kokonaismäärä on rekisteröinnin jälkeen 5 836 273 262 kappaletta.

Luomme teknologiaa, joka yhdistää koko maailman. Nokia Bell Labsin tutkimustyön ja innovoinnin vauhdittamana tarjoamme viestintäpalvelujen tarjoajille, viranomaisille, suuryrityksille ja kuluttajille toimialan kattavimman valikoiman tuotteita, palveluita sekä lisensointimahdollisuuksia.

Luomme mullistavaa tulevaisuuden teknologiaa ihmisten muuttuviin tarpeisiin rakentamalla infrastruktuurin 5G-teknologialle ja esineiden internetille sekä kehittämällä uudenlaisia virtuaalitodellisuuden ja digitaalisen terveyden sovelluksia. www.nokia.com

Helsinki · Morning GMT +1 / CET

Helsinki · Noon GMT +2 / EET