Muutokset Nokia Oyj:n omien osakkeiden omistuksessa

11.4.2018 klo 12.45

Muutokset Nokia Oyj:n omien osakkeiden omistuksessa

Nokia on tänään luovuttanut maksutta 7 113 yhtiön hallussa ollutta Nokian osaketta (NOKIA) suorituksena Nokian osakepohjaiseen kannustinohjelmaan osallistuneille työntekijöille ohjelman ehtojen mukaisesti. Osakkeiden luovutus perustuu 1.2.2018 julkistettuun hallituksen päätökseen yhtiön hallussa olevien osakkeiden antamisesta ohjelman mukaisten sitoumusten täyttämiseksi.

Nokia Oyj:n hallussa olevien omien osakkeiden lukumäärä luovutuksen jälkeen on 32 493 664.

Luomme teknologiaa yhdistämään koko maailman. Nokia Bell Labsin tutkimustyön ja innovoinnin vauhdittamana tarjoamme viestintäpalvelujen tarjoajille, viranomaisille, suuryrityksille ja kuluttajille toimialan kattavimman valikoiman tuotteita, palveluita sekä lisensointimahdollisuuksia.

Kehitämme yhteiskuntaa hyödyttävää huipputeknologiaa sitoutuen korkeimpiin eettisiin liiketoimintaperiaatteisiin. Nokia luo mullistavaa tulevaisuuden teknologiaa ihmisten muuttuviin tarpeisiin rakentamalla infrastruktuurin 5G-teknologialle ja esineiden internetille. www.nokia.com

Jon Peet, viestintäjohtaja

Helsinki · Morning GMT +2 / CEST