Nokia Oyj:n osakkeiden merkinnät optio-oikeuksilla

2.8.2018 klo 9.00

Nokia Oyj:n osakkeiden merkinnät optio-oikeuksilla

Nokia Oyj:n vuoden 2011 optio-ohjelman optio-oikeuksilla on 30.5. - 27.7.2018 välisenä aikana merkitty 12 500 kappaletta Nokian osakkeita. Merkintähinta oli 2,35 euroa osakkeelta. Osakemerkinnöistä saatu merkintähinta, yhteensä 29 375,00 euroa kirjataan kokonaisuudessaan sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon eikä yhtiön osakepääomaa merkintöjen seurauksena koroteta.

Uudet osakkeet tuottavat kaikki osakkeenomistajan oikeudet rekisteröintipäivästä 2.8.2018 lukien. Osakkeet otetaan kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsingissä arviolta 3.8.2018 ja Euronext Pariisissa arviolta 6.8.2018 muiden Nokian osakkeiden (NOKIA) kanssa. Euronext Paris julkistaa erillisen tiedotteen, kun se on hyväksynyt uusien osakkeiden listaamisen ja ottamisen kaupankäynnin kohteeksi Euronext Pariisin säännellyllä markkinalla.

Nokian osakkeiden kokonaismäärä on rekisteröinnin jälkeen 5 631 519 159 kappaletta.

Luomme teknologiaa yhdistämään koko maailman. Nokia Bell Labsin tutkimustyön ja innovoinnin vauhdittamana tarjoamme viestintäpalvelujen tarjoajille, viranomaisille, suuryrityksille ja kuluttajille toimialan kattavimman valikoiman tuotteita, palveluita sekä lisensointimahdollisuuksia.

Kehitämme yhteiskuntaa hyödyttävää huipputeknologiaa ja sitoudumme korkeimpiin eettisiin liiketoimintaperiaatteisiin. Nokia luo mullistavaa tulevaisuuden teknologiaa ihmisten muuttuviin tarpeisiin rakentamalla infrastruktuurin 5G-teknologialle ja esineiden internetille. www.nokia.com

Jon Peet, viestintäjohtaja

Helsinki · Morning GMT +2 / CEST